Klantenservice

Past het springkussen in mijn auto?
Over het algemeen passen vrijwel alle springkussens in iedere auto waarvan de achterbank plat kan. Bij ieder springkussen vermelden we op de productpagina ons advies wat betreft vervoer. Twijfel? Bel dan even met 06-82001095.

Officieel geregistreerd bedrijf en is het vertrouwd om bij jullie te huren?
Ja, wij zijn officieel geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Tevens zijn al onze springkussens gecertificeerd conform de Nederlandse wetgeving hieromtrent, EN71 (Europese norm voor speelgoedveiligheid) en CE-markering. Onze materialen worden werkelijks (danwel niet dagelijks) bij gehouden en gecontroleerd. 

Wat zijn de regels bij het gebruik van Springkussens en of Attracties?
Gebruik uitsluitend onder toezicht van een volwassene
Schoenen uit
Geen eten/drinken
Geen ballonnen
Geen confetti/slingers
Niet klimmen op de randen
Geen scherpe voorwerpen
Geen speelgoed
Niet teveel kinderen tegelijk, houdt rekening met de bewegingsruimte
Kussen moet weer schoon zijn voordat deze wordt opgehaald door onze medewerkers, anders worden er €25,-/€50,- schoonmaakkosten in rekening gebracht.

Wat zijn de bezorgdagen?
Wij bezorgen 7 dagen per week. Ook op zondag

Wat zijn de afhaaltijden?
Springkussens kunnen bij ons afgehaald worden op de de Centurionbaan 60-11 in Soesterberg.

Iedere werkdag geopend van 8.00-20.00 uur.
In het weekend geopend van 9.00-20.00 uur.
Buiten onze openingstijden op afspraak.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het gemak hanteren we vaste bezorgtarieven.
Je ontdekt de kosten voor het bezorgen, op- en afbouwen op iedere productpagina. Vraag ons naar een offerte op maat.
De bezorg- en ophaaltijden zijn in overleg.

 


Zit in de huurprijs alles inbegrepen?

Ja, bijna alles is inbegrepen bij de huurprijs. Bij aflevering van het springkussen ontvangt u bij de huur het volgende:
– Blower
– Bevestigingsmaterialen
– Onderzeil (optioneel)

U dient zelf te zorgen voor een stroomvoorziening, verlengsnoer en/of haspel met een vermogen van minimaal 1100 Watt. We verhuren deze wel los, mocht u hierover niet beschikken.

Dien ik het springkussen en/of attractie zelf te reinigen na het gebruik?
Wij leveren onze springkussens en attracties schoon en gebruiksklaar af! Deze moeten ook weer schoon zijn voordat het springkussen weer wordt opgehaald door onze medewerkers.
Helaas komt het wel eens voor dat wij de springkussens en/of attracties in erbarmelijke staat retour krijgen. U kunt denken aan bijvoorbeeld een besmeurd met etenswaren kussen, pennenstreken, confetti etc. Dit soort excessen vallen uiteraard niet onder normaal gebruik en de hieruit voortvloeiende extra schoonmaakkosten, zijnde €50,- euro per gehuurd object, zullen achteraf worden verrekenend! Dus even een stoffer en doekje erdoorheen halen.

Betaal ik borg?
Wij vragen geen borg bij het bezorgen van onze artikelen. Eventuele schades of extra schoonmaakkosten aan het gehuurde zullen achteraf met u worden verrekend!